Warunki reklamacji i zwrotów
Aby złożyć nową reklamację, prosimy o wypełnienie następującego formularza:
Regulamin reklamacji
- Niniejszy regulamin reklamacji został opracowany zgodnie z przepisami ustawy nr 40/1964 Zb., Kodeks cywilny, nr 513/1991 Zb., Kodeks handlowy i ustawy nr 634/1992 Zb., Ustawa o ochronie konsumenta, w brzmieniu późniejszych przepisów i odnosi się do towarów konsumpcyjnych, w odniesieniu do których w okresie gwarancyjnym są dochodzene prawa kupującego z tytułu odpowiedzialności za wady.
- Okres gwarancyjny na towary konsumpcyjne wynosi 24 miesiące i przedłuża się o czas, przez który towar był w naprawie gwarancyjnej.
- Konsument może złożyć uzasadnioną reklamację jednym z następujących sposobów:
-
Pocztą na adres: Daniel Shopping s.r.o., Trocnovská 1060, Trhové Sviny, 374 01, Czechy
-
e-mailem na adres: shop@musiqa.pl,
-
osobiście pod adresem: Trocnovská 1060, Trhové Sviny, 374 01.
- Konsument przy składaniu reklamacji jest zobowiązany dołączyć:
-
Dowód zakupu towaru (dokument podatkowy, faktura, karta gwarancyjna),
-
reklamowany towar z wszelkimi akcesoriami,
-
szczegółowy opis wady.
- W punkcie sprzedaży firmy konsumentowi zostaje wystawiony dokument o przyjęciu towaru do reklamacji.
- Prawo do dochodzenia gwarancji wygasa w przypadku:
-
Zużycia rzeczy w wyniku jej normalnego użytkowania,
-
nieprofesjonalnej obsługi i używania niezgodnie z instrukcją lub podręcznikiem użytkownika,
-
uszkodzenia przez żywioły (np. woda, ogień lub piorun itp.),
-
uszkodzenia przez nadmierne obciążenie,
-
uszkodzenia towaru podczas transportu (taka reklamacja jest rozstrzygana bezpośrednio z przewoźnikiem).
- W przypadku uzasadnionej reklamacji towar jest bezpłatnie naprawiony konsumentowi. Jeśli chodzi o wadę nieusuwalna, towar jest wymieniany na nowy. W przypadku wymiany towaru zaczyna biec nowy okres gwarancyjny.
- Termin załatwienia reklamacji wraz z usunięciem wady wynosi bez zbędnej zwłoki 30 dni kalendarzowych, jeśli strony nie uzgodnią inaczej. Ten termin zaczyna biec od dnia przyjęcia reklamacji. Jeśli termin nie zostanie dotrzymany, konsument ma prawo do wymiany wadliwego towaru lub odstąpienia od umowy kupna.
Niniejszy regulamin reklamacji wchodzi w życie 30.8.2018. Zmiany regulaminu reklamacji zastrzeżone.